Älskade lilla vovve...

Som nu börjar finna sin ro. Jag börjar skörda frukterna av mina hemska diciplin veckor för en månad sedan. Kompis Ella har ju slutat och Zoë börjar hitta sin nya rutin här på jobb. Skutta runt lite och hälsa på alla. Bära ut tuggben och leksaker och ligga ute i stora rummet för att kolla in så att alla jobbar på. Efter en timme kommer hon intrippandes i vårt rum och lägger sig tillrätta på ett par olika ställen innan hon till slut suckar till och på eget intiativ går in i buren, lägger sig längst in och somnar djupt!!! Så nöööööjd och fuktansvärt glad jag känner mig. Med andra ord var det inte en engångsföreteelse utan det börjar bli en vana för henne – hon gillar sin bur. Behöver väl inte tillägga att burdörren står vidöppen...

Kommentarer
Postat av: Anna Nygårds

Det är så kul att gå in och läsa om era bravader. Hon blir nog en riktig stjärna.

/ Anna

2009-11-04 @ 13:57:25
URL: http://www.nogg.se/annaochrolex

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0