Liten har definitivt blivit stor

Och hon är dessutom jäkligt irriterad över att hon inte längre kommer in under soffan. Det tar stopp strax vid magen. Jösses så frustrerad hon är över att alla leksaker just nu ligger utanför räckvidden. Ett jäkla skällande är det just nu och jag bara skrattar skadeglatt... eller utmattat eftersom hon varit tillbaka till sitt dampiga jag på jobbet idag. Pipig, skällig och gått hårt på våra växter. Å andra sidan så har vi ett givet samtalsämne på fikan numera...
Sötnos...


... och samtidigt en liten pösmunk. Titta så tjock mage tösen har fått. Fattar jag att hon inte kommer in under soffan längre!! :-)

Kommentarer
Postat av: maritha

hej

har inte surfat på ett tag - tog snabb koll nu - oj - flitig du är!

jag tycker hon var supersöt på susannes bilder

på fredag klipps smilla

sen åker vi andra till egypten - så hinner pälsen växa lite under tiden

sen tycker jag vi ska ses!

Kram! Maritha

2009-10-20 @ 23:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0