Soliga lunchhälsningar från Malmö city

Tänkte att eftersom de senaste veckornas inlägg mest bestått av långa uppsatser (min terapi) så kunde jag, nu när det lossnar lite, kosta på mig att ladda upp lite bilder från dagens lunchrunda. Det är underbar sol i Malmö. Dock på tok för kallt för att vara oktober... Men var gör väl det när lunchrundan nu består av en promenad längs med Södra Promenaden.


Min söta tjej spanar medan vi tar en paus.


Fotas jag...?


Puss matte!! Se hon tycker om mig fast jag är så sträng... :-)


Och så den obligatoriska lunch-bus-session med kompis Ella, på den omtalade halkfria hallmattan.



BÅDA två utmattade, och dags för Zoës andra lunch-kisse-paus innan eftermiddagsvilan börjar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0