Storebror och minimatte

Igår fick jag följa med matte till Skanör. Tydligen skulle jag presenteras för en lagotto som skulle vara trevlig... Matte umgås tydligen en hel del med matte Anethe så jag var lite pirrig om jag skulle tycka om Nemo eller om han skulle vara kuslig. 

 

 

Den första jag ramlade på var Nathalie och henne äääälskade jag. Kul tjej som verkar ha många lekidéer. Så fort vi hade haft vårt välkommen-puss-kalas så var det test av mina kunskaper. Kunde jag sitta?

 

Jepp! Som ett ljus...



Men vad vill du nu...?



Ner där...?



Jaha, ligga. Det var något nytt för mig. Men visst, varför inte när det frestas med leversnittar.



Visst är jag duktig. Och dessutom docksöt! :-)

 

Lagotton då? Jo, han var jättemysig. Delade med sig av benen utan problem. Jag fick dessutom slicka på det samtidigt som honom... Schysst. Dessutom sprang vi ikapp en hel del. Jag hade dock ingen chans såhär långt. Men kul var det ändå.

 

Mellan varven fick vi ta igen oss i skuggan. 

 

Men sen blev jag såååå trött att jag letade upp en mysig fårfäll och lade mig till rätta. 

 

Sov djupt...



... i förvissningen om att jag var beskyddad av storebrorsan. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0