Oups I did it again...

Jag charmade brallan av domaren även i Älvsjö :-) Dessutom utbrast Carina Sundberg: åååhhhh, där är ju lilla mini-Manne. Gud så söt hon är! Så med detta en påskhälsning till daddy-mac med följe uppe i norra Jämtland. :-)



KRITIK: Söt helhet. Feminint huvud under utveckling. Normala vinklar. Behöver utvecklas mer i förbröst och bröstkorg. Bra struktur på pälsen. Något lång i länden. Rör sig utmärkt från sidan med vackra långa rörelser. Rör sig smalt fram och bak. Mycket tilltalande. Lycka till i framtiden!!!

Med andra ord – BIR-valp. Again!!

Matte hälsar att hon är MYCKET nöjd över att jag inte backade vid hanteringen samt att jag numera visar lite av Blossoms värdighet och ligger avkopplad vid mattes fötter allt som oftast och inte hela tiden kräver stimulans och uppmärksamhet. Jag är en cool tjej med andra ord.

NU ska vi njuta av den ljuvliga påsksolen på balkongen i Sigtuna. Matte har hällt upp ett glas eftermiddagsvin för att fira. MINA framgångar... Slutligen en hälsning ner till mamma Blossom med entourage i Rydebäck. Jag lovar, mina framgångar och kändisskap ska INTE stiga mig åt huvudet. DOCK tänker jag raka av mig pälsen på måndag... Framgång och rakat huvud. Samt ljud i pipan, mer än så har jag inte gemensamt med Brittan. :-)

En ännu gladare påsk från oss!!

Kommentarer
Postat av: Carina Sundberg

GRATTIS sötnos, BIR VALP i dag!



CARINA och ZALLE

2010-04-03 @ 15:53:51
Postat av: M. Joelsson

Ja du lilla söta Zoë tur att åtminstonde du behåller fötterna på jorden och inte blir märkvärdig. Din far går det inte att prata med just nu, han säger bara - BIRvalp igen! BIRvalp igen! och vem är hon lik? ;-) JÄTTEGRATTIS vilken påskpresent.

Kram

Mia, Micke o Märkvärdiga Manne

2010-04-03 @ 19:31:19
Postat av: Jenny & Frasse

Grattis, det är klart att du ska låta det stiga dig åt huvudet, det gör jag när det går bra : )

Egoist- javisst!



Hälsningar Frasse

2010-04-03 @ 19:36:43
Postat av: Susanne

Jag har tagit fram maskinen och vässat skären. Ska vi ta matte också när vi ändå håller på så att ni fortsätter vara så lika?

Kram, Susanne

2010-04-04 @ 10:09:40
URL: http://www.aberlours.se
Postat av: ENTREVISTA, - lär känna bloggarna!

Gud så söt :)

Glad påsk!

2010-04-04 @ 10:17:12
URL: http://entrevista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0