Påhittig valpslarver...

Det finns många användningsområden till en transportbox. Vill man inte ligga inne i den så kan man stå uppe på den. Och då ser man JÄTTEBRA ut genom fönstret. Men eftersom man som valp jobbar på 4:e våningen i Malmö city så för man trycka pannan mot fönstret för att se vem som går nere på gågatan. Än så länge ingen jag känner igen, men man vet aldrig...




Detta var så fantastiskt spännande att valpen försökte komma upp i fönsterkarmen. Men där gick gränsen. Den var något för smal även för en liten plutt som denna.

Kommentarer
Postat av: Caroline & Tajan

Söta Zoë! Jag kan riktigt se henne framför mig där vid fönsterrutan...



Kram på er!

2010-01-28 @ 15:01:59
Postat av: Syster Yster

Så härliga bilder, hade jag varit där hade jag också tryckt näsan mot fönstret och spanat... Pussa på min fina "syster-dotter-hund"

Saknar er bägge två!

Kram

2010-01-28 @ 16:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0