Gränna 2010

Tusen tack Susanne och Johan för ett strålande genomfört arrangemang!! Fantastisk rolig helg med härliga människor och soligt väder. Samt ett och annat glas vin. För att inte glömma de krylliga hundarna som det myllrade av. Jo, för det var ändå Perroträff det handlade om...

Tänkte göra det lätt för mig och slussa vidare till Susanne & Ellas sida för utförligt beskrivning av allt vi hittade på, samt den utomordentliga presentationen av alla lydnadsekipagen. (Nästa år tänker jag & Zoë vara med!!! Men det var kul med mjukstarten som skrivare. Tack Susanne för att du tänkte på mig där.) Själv bidrar jag med lite fler bilder:


Jo, jag vet. Minibild. Men många var vi. Maila bara om ni vill ha bilden, så skickar jag den större...


De flesta på denna bild tryckte in sig i en liten liten stuga på 20 kvm. Frånsett vita hunden till vänster så var det Chelsea, Mezzi & Helene, Susanne och Helene samt Blossom, Bella, Ceasar, Cocos & Zoë. Och så jag. Jenny, Fabian, Frasse och Sune hade Sockerbiten där de slaffade...


Johan kör genomgång...


... med god hjälp av Susanne.


Vilken klippa du är Susanne.


Och finns det något lyxigare än hemmabakade muffins i cafeét!!!


Helene, Ki, Virran och Jenny.


Micke och Manne släntrar förbi medan Mia pratar med Ki.


Susanne höll ett välbesökt föredrag i pälsvård av Perros.


Med god hjälp av Leon och Jenny.

Samma Jenny var även tävlingsledare när det var dags för KM i lydnad på söndagen.


Ninni var domare och så här vill man ju gärna att det ska se ut...


Själv fick jag vara skrivare. Och så kul det var. OCH inspirerande att djupstudera alla ekipage och få Ninnis kommentarer direkt. Nästa år ska jag vara med!! Och kanske även Zoë... :-)

Johan med Chica imponerade i Lydnadsklass 1.


Men ETT PAR snäpp vassare var det att se honom med Tova i elitklass. Zoë, nu har vi något att sträva efter!!!


Tova in action. COOLT!


Jenny och Frasse var inte dåliga de heller, i Lydnadsklass 2.


Söta Sune tittade på. Skulle kunna varit Zoë. Lika söt är han ialla fall.


Peppar in action.


Micke och Manne fokuserar i Lydnadsklass 3.


Lite mer lättsamt var det vid uppsök av mjukisdjur dagen innan.


Fladdrande bruna öron och fritt blås. Man ser ju vilka egenskaper pappa Manne har skickat vidare...


... i rakt nedstigande led till bullen Zoë. Kolla in stilen hon har när hon fokuserar att inte tappa mig med blicken.


Tillbaka till Manne och hans blick. Willing to work. Ge mig mer, ge mig mer.


Och så Zoë igen. :-)


Det är ingen stor en, men visst är det en liten bulle i fritt blås.


Helene med Cocos och Ceasar.


Och så slutligen Cocos som inte alls förstår varför hon ska sitta i bilen medans matte står utanför. Men stunden efteråt så tryckte vi alla in oss i den fullpackade bilen och styrde kosan tillbaka till Skåneland.

Tack alla för en fantastisk trevlig helg och sällskap. Jag ser fram emot nästa år i Gränna – i lyxstugan. 6 bäddar, två sovrum OCH vardagsrum. :-)


Kommentarer
Postat av: Susanne och Ella

Härligt att träffa dig och den lilla godingen :-)

och visst hade vi kul, Hoppas det inte dröjer ett helt år innan vi ses nästa gång.

JAg lovar att jag kommer stå klistrad när du och ms Z står på planen nästa KM :-)



kram

Susanne och Ella

2010-09-10 @ 12:32:43
URL: http://calmigoscaramella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0