Alltså... jag bara dööööör!!


Har ni sett något sötare??


Jag är en väldigt hängiven valpvakt hemma hos casa Hall på Vässarögatan (nu när Scotty är på väg hem till Holland). Till och med Salsa har nu godkänt mig & söndagslugnet har lägrat sig i Rydebäck... :-) Väldigt lyxigt att bara behöva köra en t/r till stallet och sedan för övrigt sitta pall och stirra ner i valplådorna. Det kan inte hjälpas att jag favoriserar Blossoms guldklimpar, även om Salsas är VACKRA klimpar de med. Min absoluta favorit är Blossoms valphane 1, brunvit med lång svans. Vit svanstipp och en bombi-fläck högst upp på skallen. Gudagullig är han och när jag plockar upp honom och lägger honom under min haka så kurar han bara ihop sig och somnar. Ååååååhhhhh!!! I lööööve him! Lyllos er som får ta med honom hem om 6 veckor!!!

Själv så längtar jag vansinningt efter min egen lilla räka just nu. Zoë fick vara hemma hos Helene denna helgen. Mina hundar, dina hundar, allas hundar typ. Av rena farten så blev det lydnads-camp i Käglinge för Zoë. Inte för att jag blev förvånad när jag fick avrapporteringen tidigare i dag... :-) Stolt som en hönsamor blev jag när jag fick höra Helenes exalterade beskrivning av hur följsam och fokuserad Zoë har blivit på apellplan. Och att hon inte har några som helst problem att varva ner inomhus längre. MIN SÖTA GULDKLIMP!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Min favvo också, han är underbar. Jag tycker han ska flytta till Oskarström så jag kan få snusa på honom ibland! Tack för en trevlig fredag/Lördag. Jag blev så sugen att hänga på er och spåra någon helg. Det hade varit kul se Skåne ligan i spåret.

Kram, kram

2011-04-17 @ 17:01:30
Postat av: Maja

ååh, att vara valpvakt är helt underbart. Man kan sitta i timmar och bara titta på dem små liven.



Jag hoppas verkligen jag kan komma till er träningshelg, men trodde jag skulle fått körkort innan dess men på grund av mycket i skolan så fick jag skjuta upp det någon vecka. Men ska försöka ta mig dit ändå.



Ja, tyvärr har min gamla dator nästan helt slutat fungerat och där har jag alla länkar till "potentiella hanar jag vill ha valp ifrån". Men går nog få liv i, jag ska bara ha tålamod till det.



Gud så snygg Zoe har blivit, älskade bilderna på henne i förra inlägget. Jag bara tänkte, en sån hund vill jag ha. Snygg som attan och smidig en. Gilla väldigt mycket, så du får gärna berätta allt om din ögonsten. Jag är mega intresserad av henne.



ha det så bra i valplådan

Maja



2011-04-17 @ 20:00:53
URL: http://coociidog.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0