Skåne-Stockholm-Visby-Gränna


Zoë och jag är ute på en mindre Sverige-turné just nu. Sedan i torsdags har vi hunnit med följande:
• tågresa Malmö-Stockholm
• jobbat på Susanne P's jobb
• haft SoR träning tillsammans med Susanne
• gästspelat i Susannes träningsgrupp
• båtresa till Visby


• bott i liten stuga tillsammans med Sanna & Peppar, Susanne & Ella
• lydnadstävling i Visby i minst 35 graders värme... (återkommer till detta)



• Visby tour by walk
• utställning (återkommer även till detta)













• utflykt och gympa på raukar på Fårö
• utställning igen



• promenad i Visbys botaniska trädgård och Visby runt
• båtresa tillbaka till Stockholm
• pendeltåg till Märsta


• kärt återseende med darlingarna Cornelia (3 år) och Jonathan (5 år) OCH syster-yster Cecilia
• SoR träning tillsammans med Sanna och Peppar

Det hela började med att Susanne P tidigare i somras ringde och frågade om jag inte var med på en utställningstrip till Gotland. Kunde man ju inte säga nej till!!! Inte ens Sanna kunde stå emot erbjudandet. TROTS att hon inte gillar åka båt. Nöjd blev jag när jag kompletterade med att det minsann fanns en lydnadstävling i samband med Visby Dog show. Skulle vi inte pricka in även den? Visst skulle vi det. Ialla fall Sanna och jag. Susanne ville ladda batterierna tills KM i Gränna. Också eftersom hon inte kände sig 100 färdig för att gå ut och tävla i LK3.

Ialla fall, eftersom detta då låg helgen innan Gränna så prickade jag in det hela med en sista semestervecka och fick möjlighet att mellanlanda hos min syster i Märsta. Och dessutom i samband med hennes födelsedag. Härligt.

Jag kommer att beta av de olika händelserna i separata inlägg. Häng med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0