Utvärdering av 2011

LYDNAD
• Ta LP1 titel
Jag hade nog lite för dåligt tålamod här... jag har tävlat sparsamt, men känner nu att vi är på g. Insåg tillslut att jag fick bida min tid och vänta in Zoës mognad när det gäller platsliggningen. Årets höjdpunkt var Tollarps-tävlingen då vi fick 152,5 poäng fast vi stod över platsen (vilket ger 30 p).

• Börja träna in momenten på LP2
Det har jag börjat träna parallellt och väntar bara in att polletten ska ramla ner gällande platsen...

SPÅR
• Fortsätta med personspår för Zoës OCH min stimulans
Sparsamt, men jag ska börja med bruksspår 2012.

• Gå viltspårkurs och göra anlagsprov
Uppfyllt! Godkänt anlagsprov i Viltspår i november. :-)

MH-test
• Gör testet med förhoppningsvis så många som möjligt från Gesslekullen
Uppfyllt, tyvärr bara tillsammans med Bibbi från Gesslekullen.

VATTENHUND
• Få Zoë att förstå glädjen och tekniken med att simma...
Uppfyllt, godkänt SoR anlagsprov i Gränna i augusti.

UTSTÄLLNING
• Ta minst ett cert...
Uppfyllt med råge, söta Zoë tog både ett, två och TRE cert under året och blev därmed Svensk utställningschampion på Sofiero i september!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0