Semestern är slut...

Fast på två veckor har jag ändå hunnit med en hel del. Jag mötte upp Peppis i Åhus. Körde lite kärleksrace på en gräsmatta, fick ett nytt smeknamn av Tumba-gänget.... Racer-räkan... Wonder why, jag betedde mig precis som vanligt. Men visst fick jag igång Peppis alldeles lite extra... :-)



Men visst blir även den stora kämpen TRÖTT på väg hem. Herregud, det var ju varmt och soligt just denna dag på semestern...

Annars har det mest varit pisse-väder. Men vad gör väl det. Gullungarna Cornelia och Jonathan har varit intågade och även om matte verkade älska dem liiiiite mer än mig under semestern så var jag inte den som var den. Jag körde precis samma race. Pussade ungarna i ett. Ibland gillade dem det, ibland vrålade Jonathan – ZOE DET RÄCKER NUUUUU!!!! GÅÅÅÅÅ!!!!! Tja, det får man ju ta.


Jag tror minsann Cornelia vill vara med i min och mattes klubb. Hon hittade ännu en gång mattes gummstövlar och tyckte att "men nuuuu passar de ju jääääääätttteeeebra." Tja, sötnos, du är så lik matte i ditt sätt så come along! :-)


Jag har också hjälpt till att jaga getingar i Tirups örtagård. Förstår inte varför människor stirrar upp sig så. Jag fångar ju dem....?

Dessutom har matte, som ni läst, ääääääntligen fått tummen loss med personspår. Me like. Jag jobbar jääääättebraaaa!! Dessutom älskar jag det. Konstig känsla för mig att vara superspeeedad över uppgiften och ÄNDÅ fokusera. Tacka sjutton att man blir matt i den stora pälsen efter en intensiv spårvecka. OCH en helg med brollan, Shandi, Shaggy, söta valpar, tuffa Bella och jag vet inte allt.

Skönt att komma tillbaks till HAPPY och få till lite vila-rutiner igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0