Fint besök!

Zoë har två bästisar, brorsan Neo förståss, och så den stora idolen, halvsyrran Cocos. Neo har vi av någon konstig anledning aldrig fått äran att passa - jag och miss Z - hmmmm.... Men NU så har vi fått fint besök på Ängadal av Cocos. Fram till fredagkväll ska hon hänga med oss och se hur vår vardag ser ut. Under tiden är Helene och Roberto i Barcelona och Anton njuuuuuuter säkert av att ha huset för sig själv, UTAN föräldrar och UTAN hundar...

Helene, detta är så nyttigt både för dig OCH för Cocos. Det kommer att vara uuuuunderbart att återförenas med din darling på lördag. Under tiden så miljötränas hon intensivt på en cityvardag... Lovar att rapportera löpande!!! Man kan kalla det hela för att hon är på citycamp... på Ängadal... hahahaha!!!

När vi kom fram till Ängadal så letade Cocos FEBRILT efter dig Helene. Varenda fönster kontrollerades både en och två gånger. Och tre... Zoë fattade ingenting vad som var på gång men hängde efter som värsta följa John. Cocos pep och Zoë skällde. Sen tog jag kommandot tillbaka och fick lite lugn i stugan för att kunna knåpa fram ett korrektur på nästa Perroblad.

Köksoffan gillar Zoë skarpt, det tog väl 15 minuter för Cocos att hitta favoritplatsen:


Cocos: Matte - var tog du väääägen???
Zoë: Syrran, du är med mig och matte nu. Jag håller dig sälle...


Okej, låt oss slappa!

Det tog en timme sen var alla fönster med tillhörande utsikt inventerade. Sen infann sig lugnet. I morgon när hon vaknar så har Cocos adopterat mig och Zoë som sin nya - dock ytterst tillfälliga - flock... Ha en skön semester Helene!!!

Kommentarer
Postat av: Helene

Det är så tomt utan hundarna tur jag har haft fullt upp med att packa ! Saknar henne redan ,men så skönt att hon är med er och har det bra !

Vet inte om det är så smart att lämna en 17 åring själv hemma men det får vi se sen!

(Jag tror han sköter sig)

Pussa henne från mig!

Helene

2011-06-27 @ 23:40:02
Postat av: Björn och Neo

Du behöver inte se det som något personligt, hitills har ingen fått passa Neo :)

2011-06-28 @ 11:33:44
URL: http://Backfamily.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0