Helt slut i kroppen men väldigt pigg i knoppen...


Nu är vi på plats på landet!! Ett par turer till med prylar och städa ut lägenheten har vi kvar men från och med inatt så sover Zoë och jag på Ängadal. Med Björn, Gina och Neo som världens bästa transfersupport mellan Torson och Tollarp så tror jag nog att även miss Z håller med om att detta var en av mattes bättre ideér. JA, det blir betydligt längre pendling, men VILKEN vardagslyx att komma hem till detta!!

I vanlig ordning tog Björn fantastiska bilder på gården, naturen och hundarna. Jag känner mig något sugen att peppra min kamera för att hålla jämna steg med Björn. Tills dess får ni hålla till godo med mobilkamerabilden på världens nöjdaste Zoë. Håll utkik efter nästa inlägg hos Björn för RIKTIGT fina bilder...

Kommentarer
Postat av: Pepapr

Jasså det är där ni är? Jag har nästan varit orolig för att ni flytt landet eller nåt ... Vi ser fram emot ett besök efter vi varit i Åhus så vi får njuta av lander vi också!

Peppen å matten

2011-06-05 @ 22:16:22
Postat av: Petra & Charlie

Lycka till i ert nya hem, ser härligt ut. Kram Petra

2011-06-10 @ 20:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0