Hungrig + törstig = AKUT nödig

... även om man är modell för en dag...
 
 
Inklämt bland allt annat vi har för oss för tillfället, Zoë och jag, så har vi även en kontorsflytt. I samband med detta så måste vi ju som äkta HAPPY-reklamare hitta på ett underhållande flyttkort. Det fotograferade vi idag. Något framtungt blev det när vi stoppade ner gravid Katarina och preggo-Zoë i cykelvagnen framtill. Till det en en äkta Carola-fläkt som fejkad motvind och fotograferna skrattade gott. Hur vi fick Zoë att titta rakt fram? Jo, assisterad av en stylist som stod framför oss och lockade med nachochips!!
 
Igår fick jag för mig att jag behövde göda min dräktiga hund lite bättre innan hon levereras till Susanne. Sagt och gjort, jag köpte hem färskfoder till henne. TRE (3) portioner satte hon i sig innan hon ansåg sig nöjd. Kl 22 somnade vi båda. Kl 24 väckte hunden mig för kisserunda och dricka. Imorse fick hon 2 rundor innan vi åkte till studion. Hon både skvalade och skötte magen båda rundorna. ÄNDÅ kissade hon på sig inne TVÅ gånger innan kl 12. Och när vi gick lunchrundan så skvalade det likväl OCH hon skötte magen. Stackars hund. Matte får nog vara konsekvent. Stoppar man in mycket upptill kommer det ut lika mycket nertill. Så från och med nu är det rastning av preggo-hund varannan timme. 

Kommentarer
Postat av: Åsa Ericsson

Vilket häftigt/ glatt kort ni fick till.
Önskar de båda gravida tjejerna en mysig tid när alla små har kommit. Är lite sugen på en liten lurvig till men det får vänta.
Kanske Smilla blir mamma en dag:-)))
/ Åsa/Smilla

2013-01-17 @ 22:01:05
Postat av: Lisa & Cesar

Härligt flytt kort! Lycka till med småttingarna båda mammorna :-)

2013-01-17 @ 22:30:15
URL: http://perro_cesar.byethost18.com/
Postat av: Margareta och Ginnis

Ibland kommer det ut mer än man stoppat in. Vet i sjutton hur det går till???
Det är nog bäst du låter bli att byta foder så här snabbt när Zoë ska rastas i sta´n tillsammans med en ett litet gossebarn.
Vilken underbar bild! Äntligen en gravidmage på dig Katarina! Zoë och du är lika på något sätt när man ser er så här i profil. Det är en komplimang! Så du inte tror något annat!
KRAM!

2013-01-18 @ 14:00:10
URL: http://perroginnis.blogg.se
Postat av: SusElla

Love it,baby.

2013-01-18 @ 23:44:41
URL: http://susella.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0