Delseger!!!!!

Jag jobbade järnet med burträning i helgen och har nu fått tjejen att gå in självmant när jag pekar på buren. Hon sitter dessutom kvar när jag har dörren öppen. Dock kan jag inte röra mig hemma i lägenheten med burdörren öppen ännu. I morse när jag kom till jobbet så insåg jag att pek mot buren även här fungerar som kommando – hon går in självmant. MEN den slutliga belöningen på att hon trivs fick jag precis. Två timmar har hon sovit på golvet. Bytte plats ett par gånger och nu – hon gick in i buren själv och somnade om. YES YES YES!!!! Hon har hittat ro och söker sig själv till sin lilla etta!!! JAG blev helt spattig själv, sträckte upp armarna i segergest och var tvungen att ta bildbevis:


Har ni sett något sötare???

Kommentarer
Postat av: Susanne och Ella

Jippi,

Vad duktig du är, kör vidare så det sedan sitter :-)



Susanne

2009-10-26 @ 21:09:07
URL: http://calmigoscaramella.blogg.se/
Postat av: Helene

Grattis, det är så bra att du jobbar på och är konsekvent, du får igen det sen !Ska bli roligt att få se henne på torsdag !

Kram Helene Ceasar o Cocos

2009-10-27 @ 07:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0