Full fart i skogen...

Igår var Caroline och jag sällskap och limosinservice till ett yrväder och en farbror som ville till skogen och springa av sig...



Min mobilkamera hann inte riiiiiktigt med i deras fart... Nån gång emellanåt var det paus och då såg det ut såhär:



Caroline gjorde sitt försök att få till några bilder med lite skärpa...



Underbart att få se två hundar njuta så kopiöst. Ibland tillsammans, ibland åt vars ett håll...




Jag är så fascinerad över vilka lustiga bilder jag lyckas få till av en hund som STÄNDIGT är i rörelse.




Förutom nu då, hon är något dagen efter som man säger som så... :-)



Kommentarer
Postat av: Caroline

Skratt! Jag undrar om det finns något bättre än att se dessa lurviga varelser ha en hel skog till sitt förfogande. Som de dessutom utnyttjar till fullo...



Kram

2010-04-22 @ 09:37:28
Postat av: Petra

Vad härligt dom har tillsammans i skogen. Ja du det är inte lätt att vara djurfotograf.Snacka om utmaning.Men vad bra att det finn digitalkameror nu för tiden.Annars så skulle det gå åt myyycket filmrullar. Petra m flock..

2010-04-22 @ 19:24:02
URL: http://nogg.se/lufsen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0