Alone at last!



Det har varit jättekul att ha Smilla på besök, tycker både jag och Zoë. Lite konstigt var det att bara ha en hund med sig hem igår. Men ändå mysigt, för helt plötsligt ville Zoë ha MIN uppmärksamhet nu när hon inte hade Smilla att leka med. Idag har tiden mest gått åt att vila vila vila. (För Zoë, jag jobbar. :-) Och tur är väl det, för i eftermiddag tar vi tåget till Växjö för en koppelfri helg på landet. Bada, prommenader och träna lydnad står på schemat. Varvat med vila, vin & vatten. Ska bli jättemysigt.

Kommentarer
Postat av: Susanne och Ella

Hejsan,

Låter som en underbar helg, vet inte vad som låter bäst, vin....., vila..., promenader.... ja för itne är det bad iallafall inte för mig (Susanne) fast jag vet vad Ella skulle välja först bad sedan träna.

Hoppas ni ställer upp i KM i Gränna så vi alla får se hur duktiga ni är :-)



kramar/Susanne och Ella

2010-06-18 @ 13:41:22
URL: http://calmigoscaramella.blogg.se/
Postat av: maritha

hej sötisar! hoppas ni får en fin midsommar! kram m

2010-06-24 @ 23:10:02
Postat av: Björn B

Trevlig midsommar, ta hand om bullen.

2010-06-25 @ 11:53:10
URL: http://blog.backfamily.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0