Skalad räka


Idag åkte Zoës lockar. Den är inte mer än dryga 4 månader lång denna gång, men jag tyckte själv den var av taskig kvalitet och hade sista veckan börjat tova sig. Skööööönt att inte behöva tänka "strategiskt" utan bra tänka praktiskt. :-) Fast kollega Susanne höll inte med mig. Hon menade: "Redan klippas??? Men, hon blir så ful då!!" (Tack för den kära kompis. Och det här med charm och utstrålning, räcker inte det...? :-)

Sådär jättekul tycker inte miss Z att det är att åka upp på bordet, hon är rätt sprattlig. Men jag tyckte ändå det gick bättre än det brukar. Eller, Susanne? Ditt hot funkade denna gång: "ZOË, du vet att vi kan bli ovänner och då åker galjen fram!!!" Men den slapp hon, OCH även klorna tillät hon tillslut dig att klippa. TACK!!

Efteråt fastnade både jag och Björn i köket på Sockengatan. Det blev en fika på 4 timmar, och under tiden passade vi på att prata perro med valpintressenter som var på besök. Med dagens deppiga GRÅÅÅÅÅA dag med snöblandat regn fick vi skjuta på spårplanerna. När vi tillslut lämnade Susanne och Ola + hundar till sitt öde, så kom jag inte längre än till familjen Bäck. Här sitter jag nu med en rom & cola och känner doften från köket. Sötaste hundarna har precis stått sida vid sida och tuggat i sig kvällsmaten.


Har ni sett sötare rumpor???

Kommentarer
Postat av: Susanne

JA! Det gick jättebra - och inte ens klorna blev en kamp. Bara lite :).

Hon är VÄLDIGT söt även i kort päls. Hälsa Susanne det! Allt sitter liksom inte i lockarna!

KRAM

2012-01-22 @ 17:38:09
URL: http://www.aberlours.se
Postat av: Margareta

En nyklippt perro är ingen hit. Fråg Ginnis. Vettet åkte bort tillsammans med lockarna men det börjar så sakteliga komma tillbaka.

Jag är också nyklippt och inte finns det något vett här heller.

Ja, Katarina! Jag har sett sötare rumpor haha.

KRAM

2012-01-22 @ 19:13:30
URL: http://www.ginnis.aberlours.se
Postat av: Katarina med Zoë

Eftersom det var ett tag sedan jag klippte mig och dessutom har en hel del hår... innebär det då att jag är både klok och förnuftig???

2012-01-22 @ 19:53:57
URL: http://perrozoe.blogg.se/
Postat av: Margareta

SÅKLART ÄR DET SÅ!

2012-01-26 @ 18:22:05
URL: http://www.ginnis.aberlours.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0