15 seconds of fame...

Vad gör man inte för att roa sina perro-vänner... Igår ställde jag & Zoë upp i en look-a-like tävling på Malmöfestivalen. Det blev inte mer än en 4:e plats men med ett hedersomnämnande av lockarna... Dock så var Zoë för kortpälsad och jag för rödhårig för tillfället för att vi skulle kunna knipa första-platsen... :-)

MEN, vi hamnade på TV4's lokalnyheter...


Vill du få ett riktigt gott skratt får du titta på inslaget som sändes i morse (kommer säkert även i kväll...) Märk mitt ordval "MIN uppfödare Susanne Hall". Med andra ord har hon inget ansvar för hunden, utan det är MIN adhd som hon avlat fram...

Se TV4 klippet här

Förutom på TV så finns vi med i Skånskan (och Kvällsposten) idag... OCH i nästkommande Min Hund. Jösses...


Gillar bildtexten i Skånskan, mitt i prick för tillfället. Fast nu är vi faktiskt kompisar igen, mycket pga att jag återvunnit lite mark när det gäller det här med viljekampen...

Vi väckte en hel del uppmärksamhet, alla kryllisar med tillhörande människor. Så om inte annat så kommer Malmöborna hädanefter fråga alla hundägare med krylliga hundar om det är en Perro, istället för denna förbenade Obama-hund som de blandas ihop med.


Min söta hejaklack!


I väntan på priset, ett presentkort i min stammis-djuraffär Dog Fun. Väldigt praktiskt.


Vi avslutade med fika på Gustav Adolfs torg. Kul kväll.


Kvällens stjärna!! Puss min prinsessa. Det gjorde vi bra!

Kommentarer
Postat av: pia wennersten

Ha ha det är inte alla som har en egen uppfödare.

Grattis till priset jag tycker att ni skulle vunnit.

Men hon som vann var ju väldigt lik sin hund över

ögonen"trötta och hängiga" Vi ses väl i Gränna?

kram från syrran Thea med familj.

2010-08-27 @ 12:57:12
Postat av: Katarina med Zoë

Pia - klart vi ses i Gränna!!

2010-08-27 @ 15:50:38
URL: http://perrozoe.blogg.se/
Postat av: Helene

Vilka kändisar ni är, ska bli en ära att få passa stjärnan!

Kram Helene

2010-08-27 @ 19:30:59
Postat av: Susanne och Ella

Vi blev roade hela vägen upp till Stockholm, ni är bara bäst.



Vi ses på fredag



Susanne och Ella (som också är korthårig )

2010-08-29 @ 19:36:23
URL: http://calmigoscaramella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0