Kladdig rumpa men av helt fel anledning!

Det är en låååångtråkig väntan på att nästa löp ska börja. Och kommande parning kan detaljplaneras. Enligt beräkningarna ska löpet inte starta förrän början av mars, men eftersom hon varit svullen ett tag nu så tänkte jag att det skulle kunna börja tidigare. (Är jag otålig kanske??) Men det får jag nog släppa nu.

Inte för att jag tror att gud straffar de försigkomna, men ett dygn efter den goda lunchpannbiffen så gick Zoës tarmar fullständigt bananas och tömde sitt innehåll varannan timme under de nästkommande 24 timmarna. Lite jobbig natt har jag haft, men riktigt synd är det faktiskt om Zoë som först nu hittat ro och försöker ta igen förlorad sömn. Gosiga lilla räkan, precis som om du skulle behöva hålla strikt diet...


Kommentarer
Postat av: Lisa & Cesar

Stackars Zoe. Hoppas ni båda får sova ut nu.

2012-02-12 @ 07:33:55
URL: http://perro_cesar.byethost18.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0