Kycklinghjärta??? Tacka vet jag kokt torsk!

Jag vet inte vem som lidit mest, jag eller Zoës stackars tarmar. För pausen igår visade sig bara vara en micropaus, sen satte magen igång igen, varvat med skummad magsaft som kom framtill, innan vi rusade ut igen och det kom baktill.  Efter detta låg hon knall fall på samma punkt i 10 timmar, innan det i natt satte igång igen. 3 gånger var vi ute och i morse var det fortfarande en gulfärgad gelé som rann ut ur henne. Stackars lilla räka. Hon har dock druckit vatten och hållt sig tätt intill mig. Inte utslagen, men betydligt lojare och tydligt påverkad. Idag, efter 2 dygns fasta, så serverades kokt torsk. JÖSSES, vad hon slukade det. Å andra sidan ser hennes buklinje och midja ut som hos en vinthund för tillfället. HOPPAS det nu stoppar upp. Jag kan inte för mitt liv komma på vad hon fått i sig. Lös i magen har hon varit innan, men då är det vid 2-3 rastningar innan det stannar upp. Nu håller vi tummarna för att det blir en alldeles vanlig natt och vecka framöver.

Kommentarer
Postat av: Margareta

Vad det du som hade lagat pannbiffen? Men du blev ju inte dålig. Konstigt att hon har blivit så sjuk. Ge henne Stomax i maten. Det har gjort susen med Ginnis´ konstant dåliga mage, men så länge som han får 1 tsk Stomax upplöst i vatten tillsamans med maten så har det fungerat kanon. Värt att prova. Hoppas det löser sig! Nej!!!! Det var verkligen fel uttryck i detta läge. Hoppas hon blir bra! KRAM

2012-02-12 @ 18:53:44
URL: http://www.ginnis.aberlours.se
Postat av: Anita

Majsvälling har vi gett Santos. Man prövar ju allt för att få stopp.

2012-02-12 @ 21:15:48
Postat av: Lisa & Cesar

Stackars Zoe hoppas nu magen lugnar sig.

2012-02-13 @ 23:18:55
URL: http://perro_cesar.byethost18.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0