Uppletande och apportering

Ki tänkte ett steg längre på mitt FB-inlägg och lade ut en länk till artikel från Canis på hur man kommer igång med uppletande. Den hittar ni även här. Vill tipsa om att just använda Canis hemsida (se även min länklista ner till höger). Vill ni sitta och läsa på så gå bara in i menyn Lär om hundar/Bibliotek. Där hittar ni en informationsskatt!!

Och så finns ju böcker! Följade två står på min inköpslista. Även böcker hittar ni ju i shopen hos Canis. Bra priser!



Artikeln jag nämnde i tidigare blogginlägg som motiverade mig att backa tillbaka och göra apporteringen ordentligt hittade jag på Klickerklok. Även de finns i min länklista och har en hel del artiklar som är läsvärda!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0