Äkta fyllehund

Min lilla raring hamnar ju allt som oftast på bild, ivrigt påhejad av matte. Jag är väl som mammorna i den nya kritiserade dokusåpan, som pushar sina barn att bli modeller... Nä, så hemskt är det faktiskt inte. Bara så enkelt att Zoë är van att vistas i fotostudio med blinkande och pipande lampor. Därför fick jag frågan av Malin Ward i höstas om hon inte fick använda Zoë som modell för en överraskningsjulklapp till Susanne. Vi som köpt hund från Aberlours vet nämligen att i priset så ingår en flaska sprit, närmare bestämt whiskeyn Aberlour som kenneln är uppkallad efter. Efter lite klickerträning på att lyfta och hålla högertassen i luften ovanför flaskan och samtidigt titta in i kameran med sina bärnstensfärgade ögon och sött vinkla sina öron så blev resultatet följande:


Förutom att jag HAR den söööötaste valpen från Aberlours :-) så är Malin en jäkla duktig fotograf! Originalet överlämnades förra söndagen till Susanne, när vi hade fika i Helsingborg – Margareta, Malin, Susanne och jag.

Kommentarer
Postat av: Petra Merci & Ester

Den bilden gjorde väl succe. Jättefin. Och vilken blick hon har fröken. :)

2012-01-17 @ 16:14:37
URL: http://nogg.se/lufsen
Postat av: Anna

Underbart! :-)

2012-01-17 @ 16:59:52
Postat av: Petra

Vilken bra present! Och jättefint foto!

2012-01-17 @ 19:58:47
URL: http://www.petrasundberg.se
Postat av: Hagar med Zigge

SNYGGT ♥

2012-01-18 @ 16:09:28
Postat av: Louise

Vilka fräcka bilder! Det märks att ett proffs varit i farten, som lyckats att fånga söta Zoë med sug i blicken och med ett härligt kroppspråk!

Vad kul att du också ska träna för Mona Kjernholm! Jag tror att du kommer att gilla henne - hon är inte bara en mycket kunnig instruktör, utan också en mycket duktig pedagog!/Louise, Isa o Dicho



2012-01-18 @ 18:22:50
URL: http://isaodicho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0