Cornelia & Zoë

Cornelia AVSKYR att vara ute och promenera. Men med mutan, "du kan ju hålla Zoës koppel", så gick hon hur långt som helst utan att tänka på det. Och min älskade hund!!! Fullständigt exemplariskt går hon i koppel om det är en liten tjej i andra änden. Min väninna Viktorias dotter Laura fick också prova på det. En lyckligare tjej än Laura har jag nog aldrig sett. Viktoria låter hälsa att en halvdag med Zoë var på långa vägar jullovets absoluta höjdpunkt enligt Laura. Zoë funkar väldigt bra tillsammans med småtjejer helt enkelt!
 
 
Oj så tomt det blev när barnen vår sista vecka i Stockholm var hos sin pappa. Zoë flyttade resolut in i barnrummet, närmare bestämt mitt bland Cornelias mjukisar. Och tyckte hon hittat världens bästa hundbädd...
 

Kommentarer
Postat av: SusElla

Men Katta, en duktigare hund att gå i koppel får man ju leta efter. Helt fantastisk kommer jag ihåg att jag tyckte hon var den gången hon fick följa med mig på jobbet. Ella är helt ok (oftast) men Zoe är fantastisk, där har du tränat henne superduper bra. det gäller att ha en målbild ;)

Svar: Puss på dig!! Å tack.
Katarina Blixberg

2013-01-11 @ 08:26:37
URL: http://susella.wordpress.com
Postat av: Petra & Timja

Man smälter ju när ens hund är så go! Jag kommer också ihåg att Zoe var väldigt bra på att gå i koppel! Lycka till med valpar och bebis! Kram

2013-01-11 @ 17:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0