Två tjocka magar.

Nu handlar det bara om dagar tills vi vet vad som rymmer sig i denna lilla mage:
 
 
 
Själv får jag vänta ialla fall ytterligare 6 veckor tills jag får veta hur han ser ut, lille Zeb-Eliot:
 
En stor puckel är annars över. Jag fick i helgen hjälp att flytta tillbaka hela mitt bohag från landet till stan. Nu ska jag bara samla kraft till att packa upp och organisera hemmavid. I förrgår flyttade vi kontoret tvärs över Södergatan i Malmö. Tack vare virvelvinden till kollegan, som gjort ett mastrodontjobb, så packade vi upp alla 40 flyttkartonger under gårdagen. Puh!!! Jag kanske skulle anlita henne hemmavid också som konsult? Eller jag ska kanske nöja mig med att stupa i säng vid 20-tiden och spara uppackningen hemma till helgen?

Kommentarer
Postat av: Margareta och Ginnis

Du är så fin i din mage Katarina! Trodde Zoë skulle få sina valpar somtidigt som din klimp kom men läste att det redan finns 7 små valpar hos Susanne. Grattis!
Hoppas du kommer att trivas tillbaka i Malmö!
KRAM!

2013-02-02 @ 11:45:46
URL: http://perroginnis.blogg.se
Postat av: Åsa

Hej!
Du har verkligen fin mage Katarina. Lycka till med Zeb! Grattis till valparna!

2013-02-03 @ 18:13:33
URL: http://www.perrotrizza.com
Postat av: Sanna

Va?! Du är ju knappt tjock. Då skulle du sett mig (+25 kg). DET kallar jag mage ... som du ser ut såg jag ut i 6:e mån ...

Svar: Jag kan ju meddela att efter en veckas kontors- och lägenhetsflytt med lätt kånkande och ialla fall en uppackning som jag får sköta själv så sa magen bara BAM!!! och blev betydligt större... Ny bild kommer! Skit alltså att det kan gå såååå fort mot slutet...
Katarina Blixberg

2013-02-03 @ 21:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0