Rättvik here we come...

Då även min andra chans till tävlingspremiär gått om stöpet p g a vintervädret (även Trelleborg har ställt in sin tävling) så ser det inte bättre ut än att jag och Zoë får sikta på att göra vår efterlängtade premiär på inomhustävlingen till Rättvik!! För DÄR ställer man väl inte in för lite snö Anna :-).

Med andra ord så är det upp till er i Stockholm att drilla mig ordentligt, och för mig själv att lägga upp en ordentlig plan. För nu handlar det inte bara om att "testa på" att tävla. Nu får jag mer sätta målet att ta MINST ett andrapris. Men gärna ett första...

Kommentarer
Postat av: Susanne och Ella

Planer är bra, gäller bara att hålla dem. Jag har också gjort en plan :-)

Fast jag behöver träningskompisar som kan hjälpa mig :-) Så jag är jätteglad att ni kommer.

Det kommer gå finfint för dig och din Zoe



Susanne och Ella

2010-12-08 @ 21:38:51
URL: http://caramella.eldea.se
Postat av: Anna Nygårds

Nej du Katarina.........Här ställs inte in för lite snö ;).Blir toppen att ni kommer och det kommer att gå jättebra! / Anna

2010-12-09 @ 18:58:26
URL: http://www.nogg.se/annaochrolex

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0