Perroträff/tävling i Rättvik

Den 5-6 februari är det en 2 dagars lydnadstävling i Nedansiljans brukshundsklubb. En mycket trevlig tävling i en stor körhall (antar att man kör hästar där till vardags). Hallen rymmer två tävlingsplaner och där körs parallellt lydnadsklass 1 till Elit. En fin läktare högt ovan planerna vilket innebär mindre störning. Vi är några stycken perroekipage som tänker tävla där men önskar att vi kunde vara fler. Är du sugen på att hänga på, hör av dig till [email protected], anmälan måste du göra på www.sbk.nu allra senast 3 veckor innan.
Vi hade tänkt boka rum på Fyrklövern och beroende på antal personer i varje stuga så blir priset ca 500 kr/person och helg.
Vi kanske kan hyra hallen för en träning på fredagen.
Vilken hejarklack vi skulle kunna få :-)
Susanne/Ella, Katarina/Zoe, Sanna/Peppar och Anna/Rolex

p.s. har vi missat några tävlingsekipage eller blivande tävlingsekipage så är det inte med flit och det vore underbart om du i så fall skickar detta mail vidare d.s.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Shit vad ambitiöst! Rättvik...

Njae, jag tror att jag håller mig i Skåne. Det är tillräckligt mycket snö här.

2010-11-29 @ 14:47:02
URL: http://www.aberlours.se
Postat av: Katarina med Zoë

Susanne H; Då tycker jag du ska markera 6-8 maj. Du förstår snart varför... :-) Och du - det ÄR i Skåne... :-)

2010-11-29 @ 22:18:29
URL: http://perrozoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0