Zoë chillar...

... lyssnar på gatumusikanterna och bara vääääntar på att få träna igen. :-)



Vi fick ett genombrott i vänsterhalten på lunchen idag!!! Har gett mig den på att lösa detta. Så utrustad med Frolic körde jag först ett pass i entregången på Happys kontor (ni som varit här minns kanske alla speglarna längs med sidoväggarna...). Läggande under gång och vänsterhaltar stod på programmet. Därefter gick vi en kisserunda och avslutade med vänsterhalter på parkeringen på baksidan. Och mot slutet så kom jag på det!!!! Genom att göra en liiiiten svepande rörelse med vänsterbenet/foten så hängde Zoë med alla 90 graderna. Så jäkla snyggt!! Jag blev såklart skitglad, Zoë blev skitglad och så gick det precis lika bra när vi försökte igen.

Tänka sig att det är så små små saker som kan göra det!! Och vilken kick man får när det lossnar, saker man tragglat. Tjoho!!! Nu ska vi hem och träna ett pass platsliggning och lite mer finlir ikväll. Tänkte varva dagar med det och dagar med bakåtlänkning. Spurta denna vecka för att pausa lydnaden i helgen och ta det lite lugnare nästa vecka och bara jobba vidare med platsen. Nästa söndag gäller det nämligen – då ska jag (Svartberg) "göra en avstämning på hur långt vi kommit"... Bara platsen sitter, bara platsen sitter!!!

Kommentarer
Postat av: Susanne och Ella

Hurra!!

2011-08-10 @ 10:40:50
URL: http://caramella.eldea.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0