Mulliga mys-Zoë...

 
Nog säger min "gut feeling" att Zoë är dräktig. Det är nu 2 veckor sedan parning och hon är extremt gosig. Dessutom äter hon MYCKET och FORT jämfört med tidigare. Tittar jag på lite hårdfakta så vägde hon innan förra äventyret 12,7 kg. Att få upp hennes vikt hade jag KÄMPAT med sedan hon var valp. Och bättre än så hade jag inte lyckats. Första gången jag vägde in henne efter förra parningen var vid 4 veckor. Då vägde hon 14.4 kg. Nu har jag vägt henne vid 2 veckor - 14,8 kg!!!! Visst har hon haft bra aptit sedan förra valpningen... men det lutar åt min "gut feeling" eller hur!!
 

Kommentarer
Postat av: Margareta och Ginnis

Jag har lärt mig nu Katarina! Jag tar också ner Ginnis i källaren och duschar bort alla snöbollar. Då slipper jag dessutom att skura hundkiss på det obehandlade trägolvet efter att Ginnis käkat upp en massa snö. Sedan vore det intressant och veta om du också äter mycket och fort? Har du blivit tjockis ännu? Fast det är klart. Livet på landet ger en mycket motion. Här vräker snön ner just nu.
STOR KRAM! GOD JUL!

2012-12-23 @ 19:20:36
URL: http://perroginnis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0