En vecka gamla... och så sööööta!!

Hela gänget samlat vid mjölkbaren! Ser ni något brunt som skymtar längst till vänster...
 
... det är den ena bruna hanen som redan var nöjd och nu tog igen sig vid Zoës bakben. Gulle!


Fina lilla golden boy!
 
Å de söta svarta pantrarna!
 
Men nu det som familjen Fehrm är ute efter – närbilder på de två tikarna:
 
Stubbtiken – ååååååhhhh!!!
 
Svanstiken – puss!
 
Hela gänget igen. De har växt till sig ordentligt på en vecka – dubblat vikten!
 
Måste vila.
 
Bästa huvudkudden.
 
Dagens bild! Jag är ju en sucker för rumpnissar, alternativt stubbisar. Men ååååhhhhh vad gulligt det är vid möjlkbaren när svansvalparna ligger och diar med spända, darrande små söta bågsvansar...
 
Nu till det bästa. Jag filmade såklart en snutt när jag hälsade på Zoë och juvelerna idag. Och Malin & co, nu ääääntligen blev den uppladdad. De två tikarna ligger till höger. Svansen allra längst till höger och stubbisen försöker gräva sig in under Zoë och gömma sig från kameran...
 

Kommentarer
Postat av: Malin & Co.

Så fina bilder!! SOM vi väntat på filmen. Worth waiting for!!!❤❤

2013-02-09 @ 23:03:30
Postat av: Petra Merci & Ester

Riktiga små guldklimpar. <3

2013-02-12 @ 08:09:11
URL: http://www.nogg.se/lufsen
Postat av: Margareta och Ginnis

Sötnosar allihop!
Mysig film också. Och jag gillar svansar även om jag tycker att Ginnis svans är gladaste laget.

2013-02-17 @ 15:34:15
URL: http://perroginnis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0