Några bilder till...

Den allra första lilla valpen, tik med stubb som pysslas om och tvättas ren.
 
Nöjd valp som vilar över mammas ben.
 
Nöjd, färdigvalpad Zoë som tar igen sig och låter de sju underverken dia.
 
Mycket nöjd Katarina fick dessa fina blommorna med bud idag av familjen Fehrm som i november fick prova-på-perro-under-en-helg genom att låna Zoë medans jag själv gjorde den galna bilresan t/r till Oslo på ett dygn med Susanne och Shandi...
 
Familjen äääälskade Zoë och första kvällen fick jag följande rapport:
 
Zoë har funnit sig väl till rätta och bestämt sig för vart hon vill sova...
 
Dagen efter fick jag detta klipp som dottern Matilda hade gjort:
 
 
Och nu ska familjen få en av Zoës tikvalpar. Underbart tycker jag!

Kommentarer
Postat av: Petra & Timja

Vilka fina valpar! Vi brukar träffa Smilla på kurs o hon är jättetrevlig! Kram o lycka till med bebben!

2013-02-04 @ 20:41:15
Postat av: Margareta och Ginnis

Härlig film! Var bor du nu då? Helsingborg? Malmö?
Kan du slita dig från valparna?
KRAM!

2013-02-09 @ 17:40:35
URL: http://perroginnis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0