2013 års mål

Skam den som ger sig!! Och jag älskar ju att planera, så här kommer detta års mål…
 
LYDNADEN
• Träna vidare på momenten i de tre första klasserna. Med fokus på stabilitet och fokus. Jag har lärt mig att fart och energi måste DÄMPAS/KONTROLLERAS på min hund. Det blir sällan alla rätt med gasen i botten...
• In på tävlingsplan igen till hösten. Kanske. :-)
 
VILTSPÅR
• Jag vill VÄLDIGT GÄRNA få möjlighet att gå öppna spår och om vi får till det, såklart knipa ett viltspårschampionat innan året är slut.
 
BRUKS
• Mitt fokus kommer inte ligga på brukslydnaden, men jag tänker definitivt fortsätta med personspår, för stimulansen.
 
RALLYLYDNAD
• Jag tänker, om jag får en snäll bebis, träna Rallylydnad för Helene Bertoloni i vår. För skojs skull.
 
VALPAR
• Jajamänsan, på det igen! Även för Zoë. Såklart vill jag att det ska bli en favorit i repris. Att en massa friska, lyckliga små liv ploppar med lätthet ur ur Zoë i början av februari. Fast DENNA gång vill jag inte missa starten...

Kommentarer
Postat av: Sara och Kalle

Härligt med fler som gillar att planera. här har alla tänkta tävlingar och aktiviteter redan planerats in :)

Klart du skall få en snäll bebis och det går jätte bra att träna med barnvagn på plan gjorde jag hela första året, gick hur bra som helst privatlektioner m.m. Instruktören drar bara barnvagnen så är det lungt :)

Lycka till 2013 och hoppas vi får möjlighet att ses något i sommar om inte annat i Gränna kanske.

Sara och Kalle

2013-01-15 @ 20:00:33
URL: http://www.misaro.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0