Sockersöta huliganer!

I vanlig ordning har jag varit flitig besökare på Sockengatan den sista månaden, även om inläggen har lyst med sin frånvaro. Mycket underhållande var det att se Jeanette svettas för att dokumentera det sockersöta i Zoës huliganer.
 
Man kan ju inte annat än att döööö när man ser bilder som dessa.
 
Men sanningen bakom det gulliga är att de små huliganerna vid 5 veckors ålder hämningslöst började sno morsans mat...
 
 
Nu när de är 7 veckor gråter Zoë när hon blir "instängd med dem". Räddas hon vrålar valparna efter stackars utschasade morsan. Ute kan hon ialla fall hoppa över dem när de hugger efter hennes boppar med sina sylvassa gaddar...
 
 
Det är med andra ord ett glatt, framåt gäng som kommer klara sig alldeles utmärkt i sina familjer framöver. Nästa helg börjar leveransen.
 
Själv så har jag fått vänta på leveransen av min egen valp. :-) Här sitter jag fortfarande med magen i vädret. Men nu handlar det om någon dag till, sen är det dags för mig att "gråta när jag blir instängd med Zeb-Eliot", hahahahaha. Och hoppa jämnfota för att komma undan när han hugger efter bopparna!!! Kanske inte. Det kommer bli hur mycket mys som helst här hemma. Och snart är Zoë hemma igen!
 
Tjing!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0