Pyret laddar batterierna.

Nu är Zoë 6 veckor och det var fullständig invasion av valpköpare hos Susanne igår eftermiddag. Jag tror det var 18 männniskor och MINST 10 valpar... Och såklart Bella och Blossom och Susanne, Anne och Alicia. Cirkus med andra ord. Vad jag förstod så älskade Zoë det för hon hade sprungit runt och bitit de flesta innan jag kom dit. 
Då bet, slickade och kissade hon på mig istället. Men vad gör väl det när man är sötast i världen. :-) Bådar bra med kommande lydnadskarriären när matte är en mjukis... Som om det var en nyhet :-)



Nåväl. Mellan varven får man ju ta igen sig och varför inte på finmattan. Tjejen har inte bara charm hon har också stil och smak. My kind of girl!

Två veckor kvar tills hon flyttar till stan. Och givetvis har jag paxat första tiden att hämta valp. 8.00 tvingar jag mig på. Du är en darling Susanne som låter mig hållas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0