Söta törnrosa.

Jag vet, jag har fått påpekande att jag bara visar bilder på söta Zoë som sleeping beauty. Men det är ju bara så. Hon är som sötast som avslappnad. :-) Visst charmen är översvämmande när on-knappen är påslagen, men jämvikten är viktig... Så jag kan inte låta bli att visa på att hon fortfarande gillar buren. Eftermiddagarna ser allt som oftast ut så här:


Bus-ungen som frivilligt söker sig till sin lilla koja…


På förmiddagarna föredrar hon oftast min handväska. Bekvämt...??



Kommentarer
Postat av: Susanne

Ja, här sitter man då klockan 5 på morgonen och är lika speedad som Zoë kan vara på kvällskvisten. Luciaspektaklet börjar kvart över 8 (fyra föreställningar) och slutar på söndag kväll antar jag...

Zoë är MYCKET roligare när hon är speedad än vad jag själv är! Fast jag måste hålla med om att hon är UNDERBAR när hon kurar ihop i en liten hög - speciellt om hon väljer att rulla in sig i famnen. Mmmm

Kram!

Susanne

2009-12-11 @ 05:04:20
URL: http://www.aberlours.se
Postat av: Bibbi

GRATTIS! syster yster vi fyller fem månader i dag!!

2009-12-13 @ 00:04:39
URL: http://www.fozzie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0