Dag 1 på Zoës torra liv...

Insåg precis att idag är första dagen som ingen olycka hänt inomhus... FANTASTISKT!!! Jag kände att det var på gång, sista veckorna har det bara varit en (retsam) olycka per dag, men ändå GUD SÅ SKÖNT!!!! Sen i vanlig ordning så har min lilla skrutta varit konstant komiskt idag. Det har regnat... och jag trodde jag köpt en vattenglad hund. Men isåfall har hon inte upptäckt det själv. För vid lunchrundan hade jag en genomblöt hund som konstant gnydde för att hon behövde bajsa. Gjorde hon det. Nix. Jag var ute i 45 minuter innan jag tänkte - fine in igen då. Låt gå för att det blir olycka. Herregud jag var själv blöt in i strumpan. Hände det något? Nix inte annat än att hon en timme senare fick en sjuhelsikes utskällning av mig när hon stod och tokskällde för att få igång en kollega att leka med henne. Det coola var att jag fick till det denna gång, så hund-skrället lunkade efter mig och gick in i buren och somnade. Haha, jag börjar få lite makt över pyret. Och hon den rackaren knep igen 12 timmar idag. I morse skötte hon magen och sedan nån gång vid sju på kvällen kom nästa omgång.

Ikväll har hon varit den gulligaste och letat köttbullar i tomma toarullar. Favoriten. Framför allt så har hon insett hur och var matte lever sin kväll - i soffan. Så där vill även hundvalpen vara. Allt möjligt kommer hon springande med som hon vill ha upp i soffan. Än så länge kommer hon inte upp, och snäll :-) !!! som jag är så puttar jag upp den lilla svanslösa rumpan. När hon då har någon toarulle och ett par andra leksaker att gosa med så lägger hon sig tillrätta och firar kväll. My little girl!!

Hej från oss!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Imorgon kommer ni!! Jag läääängtar jättemycket efter er. Som vi ska leka, Zoe!

Puss från Blossom

2009-11-03 @ 09:00:52
URL: http://www.aberlours.se
Postat av: Katarina med Zoë

What!!!! Detta har inte matte nämnt för mig. Coolt. Vi får köra en ordentlig omgång, eller hur. Och ge oss på tant Bella mellan varven. :-)



Zoë



PS. Jag råkade kissa i parkeringshuset i morse. Vill ju inte vagga in matte i trygg förnöjsamhet... hihihi

2009-11-03 @ 09:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0