Farbror Tajan

Igår efter jobb möttes Caroline och jag upp på Limhamnsfältet för att farbror Tajan och valpsnöret Zoë skulle få bekanta sig ordentligt nu när Zoë har lärt sig att uppskatta lite gräsmatte-ytor. Men hon är fortfarande valp... och när Tajan satte av i världens flyg så skuttade lilla valpen efter ett tag men iiiiihhh sen blev det läskigt och hon vände tillbaka till mig och Caroline lika snabbt. Skönt så länge detta varar... :-)

Zoë fjäskade så gott hon kunde för den stora vite, men än så länge släpper han inte på garden av ignorans. LIte mer får hon jobba innan de kan flippa ut totalt tillsammans.


Vackra Tajan…


Och så lilla pyret strax efter…


Jag håller mig tryggt bakom min farbror!



Resultatet av försök till gruppfoto i kvällssolen. Caroline fick hjälpa till något.

Ikväll är det Jeppe igen. Ser jag fram emot. Det är faktiskt en av veckans höjdpunkter.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Vilka härliga bilder på våra två yrväder white & brown! Kram

2009-10-15 @ 14:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0