Knäppa kloka hund

Zoë har lekt följa John idag. Och vips så innebar det att hon sprang upp efter mig i trappan och ner igen. Superberöm kom från matte och det verkar som om det verkligen gick in i lilla hundens medvetande. För nu när jag tänkte träna ett pass burvana med hjälp av köttbullar så blev hunden tokig medan jag stod och skar upp bitarna. Hon började springa upp och ner för trappan samtidigt som hon skällde frenetiskt. Och eftersom jag kan tyda min hund utan och innan :-) så sa hon på människospråk; 

 

Vad är det du vill jag ska göra? Detta var ju den senaste succén. Titta jag kan göra det igen och igen. 

 

Skrattande så kände jag ett behov att förmedla till er innan jag sätter igång. Och vad pågår under tiden? Jo en hund som fortfarande springer upp och ner för trappan. Mellan varven kollar hon så jag är kvar;

 

Ska vi inte böööööörja nån gång? 

 

Jösses så taggad hund jag har. Hahahaha!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0