Grym helg i Gränna...

Jag är glad för mitt spontanbesök på den årliga perroträffen i Gränna i helgen. Men jösses vad matt jag var när jag väl var hemma igen. Massor med intryck, ännu fler Perros och faktiskt en hel del kunskap tog jag till mig hem. Framför allt blev jag imponerad över Jenny och Frasse som har en SÅN kontakt sinsemellan. 198 poäng av 200 möjliga tog de vinsten i LP1 och klubbmästerskapet. Well done!!

Det skönaste med dem två är att det såg ut såhär i väntan på tävlingen. Coolt!

Men det var många andra som också var duktiga – Cocos och Bella såklart. För att inte tala som Helene och Susanne. Snygga var ni också med eller utan plattång och mascara... :-)

Helene med Cocos.

Susanne med Bella.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0