Nedräkning...

... onsdag, torsdag, fredag och SEN är det lördagmorgon kl 8.00. Jag lovar dig Susanne att jag kommer att kunna hålla tiden denna gång. För då ska jag hämta hem världens sötaste Zoë. Tiden har faktiskt gått otroligt fort... :-)
Idag var jag med hos veterinären när valparna besiktigades. Meningen var att jag skulle vara assistent. Men det enda jag hjälpte till med var att hålla söta Zoë i famnen – HELA tiden, medan Susanne och Annie slet med de andra nio valparna... Som den unika hund Zoë är så var hon den enda som inte sade ett pip när världens kraftigaste kanyl stacks in i nacken med chipet. Ändå ville hon sitta i mitt knä under hela besöket. Och jag är ju inte den som nekar henne detta... :-)
Puss på dig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0