Underbar, helt underbar!

Jag njuter av min lilla underbart söta Zoë prinsessa. Och jag är så glad över att Martin fick en liten moment med ligisten när hon var utmattad. Jag tror han blev lite förälskad han med...


Idag blev det miljöträning för Zoë;
stadsbuss - helt ok, inga problem
studiebesök på Happy - charmoffensiv, hon kommer att ha många fans där...
shopping - låg som ett kuttersmycke på min arm när jag susade inom Matton
uteservering - vid detta laget låg hon utmattad som ett litet knyte i min famn och jag fick höra, "har aldrig sett en så lugn valp, är hon alltid så??" NOT!!
å hissen är avklarad sedan länge...

Fångad in action!!


Vi har delad vårdnad om mina stövlar, tjejen och jag. Överenskommet är att jag tar på mig dem när det är dags att kissa vovven, och ute är det Zoës tur att döda stövlar!! Vansinnigt kul har hon ialla fall... OCH jag :-)


Måste slutligen erkänna en sak. Idag kunde jag inte hålla mig längre. Vi har börjat med klickerträning. Kontaktövningarna satte igång såfort vi var hemma. Och idag började vi med att lära oss sitta. Fuskat har jag gjort sedan tidigare, då hon måste ner med rumpan innan matskålen sätts ner. Men jösses vad snabb hon är med att räkna ut hur hon får köttbullsbitar. Jag är duperad.
Bäst av allt är att en köttbulle delas i 18 bitar och ändå är de lite för stora för henne... Sött!

Kommentarer
Postat av: M. Joelsson

Jaa, hon är helt underbar! Vad roligt att hon fått en blogg så att man kan följa hennes väg under karriären :). Har nog aldrig sett en sötare "killer dog" - stövlar är mäktiga motståndare ;). Manne kommer att bli stolt när han får höra det här.

Mia, Micke o Manne

2009-09-08 @ 22:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0