Zoë-Snuttan, Sorry...

Kärt barn har fått en del nya namn. Själv har jag kommit på mig att börja kalla henne för Zoë-Snuttan. Bådar bra för rak och tydlig kommunikation... Min pappa undrade: Vad hette hon - Sorry? Nej, svarade jag - Zoë! Varpå han säger - för mig kommer det att bli Sorry. I'm Sorry! :-)

Oavsett så kommer hon gladeligen springande så fort man kallar. Lilla trollet, Lilla björn och köttbullen är andra namn som dykt upp under veckan.

På tal om köttbullar. Flickan har växt!!! I början av veckan låg hon som kuttersmycke längs med min underarm. Numera så krävs det tvåhandgrepp när man bär henne. Dels för att hon är som en glad ål. Dels för att hon definitivt har växt en 5 cm på längden. Jösses vad fort det går!!

I morgon så börjar vi på jobbet båda två, spännande att se hur det går.

Ännu en bild på en avslappnad Zoë, lite missvisande eftersom hon är som ett yrväder. Dock är det svårt att fånga henne när hon är i konstant rörelse. Men det blir målet med nästa vecka. I bilden ovan fann hon sig tillrätta på hallgovet hemma hos mina föräldrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0