Dagen efter...

Nu börjar jag känna mig lite sliten av denna sk påsk-semester... Ska bli skönt att komma hem till vardagen igen och vilan på jobbet.

Jag har varit lite kass i kistan av allt firande igår.


Det blev lite för mycket glass igår tror jag minsann...

Många och långa promenader har det blivit.


Fått beröm av moster Cissi att jag går så fint i koppel...

Ali gav mig världens bästa påskpresent...


På jakt...


Jag har fått upp spåret...


... tada!!! Ett lammben. Dock aningens stort för min lilla mun. Så efter några slick övergick jag hellre till det torrfrysta köttet. Jag vet, jag har blivit lite kinkig nu efter alla framgångar... :-)

Sen har vi tränat lite annat också...


Platsliggning... och stanna stående i gång. Börjar fatta även det.


Visst är jag både söt och duktig. Hit med godiset!!

Men det är viktigt att även kunna koppla av.


Jag gillar att chilla i solen efter ett ordentligt arbetspass.


Sötaste lilla pälsmonster. I morgon blir det ny frilla.

Susanne, vi tar bara Zoë imorgon. Jag måste tänka över erbjudandet lite först. Jag vet ju hur det gick med Lukas... hmmm. Fast du kan få köra benen på mig om du vill. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0