Zoë bestämmer över soffan

Zoë ääääälskade sina nya kompisar, Daniel och Martin som varit på övernattning.


En liten stund fick de sitta ifred framför datorn i morse sen var det stora pusskalaset som gällde.


Förtjust fnittrade Daniel...


medan Martin var något coolare; Zoë din bushund...!!


Jag kliar dig gärna bakom örat.


Puss på dig!


En tjej som helt klart gillar läget!


Som sagt, en som fick vara lite mer ifred.

Men Martin var god hjälp när vi tränade in lite nya trix. Vacker tass och rulla runt är det som gäller nu. Det första var lite enklare. Rulla runt kräver lite mer övning innan spärren släpper och hon tillåter sig att "tappa balansen". Lustigt med denna hunden som allt som oftast brukar kunna slappa på detta sättet:



Slutligen, jag har lyckats få till en "efter-det-stora-klippet-bild" på min lilla sötnos, likt en bambi med dessa smala, låååånga ben.

Kommentarer
Postat av: Susanne och ELla

Hon är ju supersöt även kortklippt :-)

Susanne och Ella

2010-04-11 @ 21:11:22
URL: http://calmigoscaramella.blogg.se/
Postat av: Peppar

OMG - får du ingen mat din stackare - så ser det ialla fall ut på bilden. Jag förstår att du försökte äta upp pojkarna på bilderna - det skulle jag också göra!

/Peppar



2010-04-21 @ 23:18:19
URL: http://peppar-perro.blogspot.com/
Postat av: Katarina med Zoë

AVSLÖJAD!!! Min spinkiga lilla bambi. Och så mumsbitar till småkillar....

2010-04-22 @ 09:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0