2 more seconds...

Hur många perros har egentligen haft samma nyhetsvärde som Zlatan...??? Med skrämselhicka gick jag in på skanskan.se och hittade följande:



Huvudnyhet – Zlatans velande mellan klubbar, men upp till höger, vad hittar vi där om inte mig och Zoë...



Och inte blev det bättre när jag gick in på kvp.se...




Hujedanemej Helene, visste du om vad du startade när du skrattande ringde och sa att – NU har jag hittat tävlingen för er två!!!

JAG anade ialla fall inget, men i vanlig ordning är jag lättövertalad och kastar mig in i nya saker. Typ som min hund... Nu får jag snart lära henne göra tass-avtrycks-autografer. Tycker nog folk har tittat lite extra snett på oss när vi gick lunchrundan i stan...


Men om inte annat så fick jag från detta äventyr en underbart härlig bild på mig och min prinsessa (jag kan ju inte kalla henne sparris nu när hon är lokalkändis), bilden från dagens i Skånskan.


Kommentarer
Postat av: maritha

helt ljuvligt - vi skrattar så vi får tårar i ögonen! Kram!

2010-08-28 @ 12:04:24
Postat av: Susanne och Ella

Måste nu bara fråga, Vad sa Sparrisen till domaren "som pratar med hundar" beklagade hon sig över att du är alldeles för envis, eller??

2010-08-29 @ 19:43:16
URL: http://calmigoscaramella.blogg.se/
Postat av: Katarina med Zoë

Så länge Zoë bara beklagade sig över min envishet till "domaren som pratar med hundar" så är väl allt lugnt. Själv så använder jag ju bloggen att hänga ut (läs beklaga mig över i kombination med kärleksförklaring) min älsklingsvovve. Läskigast var ju att det i juryn även satt en överläkare från psykiatriska kliniken i Malmö. (Vad gjorde HAN där??) Och där stod jag och tjoade över MIN uppfödare och adhd som gemensam nämnare. Han hade ju tillräckligt för att kunna plocka in mig på studs... :-)

2010-08-29 @ 22:50:52
URL: http://perrozoe.blogg.se/
Postat av: Susanne Hall

OJ! Det hade ju inte jag fattat... överläkare...det kanske var därför det "hängde" lite vitklädda konstiga människor här i buskarna dagen efter... Tur att jag höll mig undan :)

Risken för att bli insydd minskade säkert jättemycket i Gränna...

Hahaha

KRAM

2010-09-06 @ 20:40:57
URL: http://www.aberlours.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0