Nu så...

... har jag anmält Zoë-snuttan till Hässleholm valputställning och Malmö hunduställning. Så får vi se hur bra det går att stå still i ringen... :-) och trava fint istället för hoppa jämfota vid min sida...!! Jag tror nog jag ändå får se till att öva lite med snöret. Hon kan ju inte helt och hållet räkna med sin charm. Här är den yttre skönheten som gäller inte den inre... För hade det varit det senare så kan vi redan nu räkna hem segern. hahaha... Å andra sidan så valde jag ju den SÖTASTE valpen i kullen eller hur Susanne. Ska be Zoë att redan nu träna in lite segergester...

Kommentarer
Postat av: Susanne

Segergesterna tränade vi in förra helgen. Och stå kan hon ju. Alicia hävdar att hon kan springa fint, och vacker ser du ju att hon är.

Det som kommer att fullständigt knocka domaren blir hennes vackra insida (och öppna mun som hon alltid lyckas knocka mig med). Vem kan motstå den???? Beror förstås på vad hon ätit... =) Hon är ju trots allt den sööööötaste valpen =)))

Pussa Bella från mig!

Kram, S

2010-01-21 @ 22:52:22
URL: http://www.aberlours.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0