Lingonveckor och bebis-spår


Årets bild på Zoë. Fångad "in-action" av Susanne Hall...

Idag fick jag prova på spår (Petra Staaf kallade det av någon anledning bebisspår... hmmm!!) Det var skitkul tyckte både jag och matte. Dock fick jag ännu en gång klagomål på att jag inte läst rasstandarden ordentligt. Jag var på tok för glad i människor (blev smått förälskad i min och mattes instruktör) och hade något svårt att fokusera (hallåååååå, massa kryllisar var ju i närheten). Jag är ju inte dum. Såg att det var instruktören som la ut köttbullsbitarna. Är det konstigt att gick till källan direkt och tiggde istället för att behöva jobba med nosen. Dessutom var jag tvungen att hålla koll på syskonen, släktingarna och en tjoandes Susanne. Men till slut så tog nosen överhand och jag fokuserade på backen.

NÅGOT matt är jag just nu. Så mycket bättre blir det nu inte av att jag busat järnet med Smilla hela dagen igår och dessutom har lingonveckor. Av NÅGON anledning blev matte rörd i torsdags när det började och TROR att jag ska "landa" i lite värdighet... Tja, vi får väl se hur det blir med det. Till en början ska jag sooooooova skönhetssömnen och sen vara mitt sötaste jag i Stockholm kommande helg.... Håll tassarna för mig!

Slutligen, tusen tack Anna för arrangemanget!!

Bildbevis hittar ni på:
http://busterbuse.blog.se/
http://blogg.aberlours.se/

Kommentarer
Postat av: Björn B

Det var en klart trevlig aktivitet, jag och Neo är numera anmälda till en fortsättning om det blir någon.



Lycka till i Stockholm, visa norrlänningarna hur en Perro skall se ut :)

2010-03-29 @ 20:23:13
URL: http://blog.backfamily.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0