Lydnads 1:an


Min absoluta favoritbild på Zoë. Tack Maja!!


Idag så sätter vi igång på allvar. Första lektionstillfället hos Petra Staaf gällande Lydnadsklass 1. Det ska bli såååå roligt. Zoë anar ingenting än. Hon ligger i "fosterställning" i sin korg här på jobbet och försöker ta igen sig efter den senaste händelserika veckan. I natt låg hon utfläkt på ryggen med benen åt vars ett håll. Brevid mig i sängen. Inkilad bland kuddarna. I princip med öppen mun och dregel i mungipan. You got the picture. Trött är både förnamn, efternamn och kennelnamn på fröken löken.


Kommentarer
Postat av: Maja Malmqvist

Hej!

Ville bara säga att Zoë är en stört härlig tik. Och såå söt. Brukar tjuvläsa lite om era äventyr.



Roligt att du gilla bilderna.

Här är ett album med bilder från hässleholm

http://coociidog.se/images/2010/hassleholm/perro.html

blev en del på Zoe, hon är ju så fiiiin.



Lycka till med lydnaden och allt annat så ses vi förhoppningsvis i ngt perrosammanhang i framtiden.



/Maja den perrobesatta fotografen

2010-05-28 @ 00:01:16
URL: http://coociidog.se
Postat av: Katarina med Zoë

Tack Maja. Vad kul att höra att du följer våra äventyr. Och att du håller med om att jag har en helt fantastisk personlighet till hund. Hon har typ sett det som sin livsuppgift att frälsa världen med sin charm. Jag börjar bli RIKTIGT förälskad i henne nu. :-)

2010-05-28 @ 09:10:17
URL: http://perrozoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0