Petra, Helene, Susanne och Hässleholm

Zoë har haft en annorlunda helg. Så till den milda grad att hon nu varit i princip orörligt och medvetslös de senaste tre timmarna sen hon kom hem. Så här såg hennes helg ut:

Fredag eftermiddag kom snälla Petra och hämtade söta Zoë för inplannerad passning. Charlie tyckte nog det var riktigt kul och väldigt konstigt att Zoë totalt tog över hans hem och körde hela charmrepetoaren... Rapporten om fredag-lördag hittar ni på: http://charliesblogg.aberlours.se/

Sen hade då förvirrade matte GLÖMT BORT att jag den 3 mars - i god tid!!! - anmält Zoë till Hässleholm. Totalt förträngt.... Men tack Susanne för att Zoë idag fick hänga med alla snyggingarna. FAST hon både var snaggad och spinkig.... Hör lite samman, eller hur??? Och tack snälla Helene för taxi-servicen imorse och den improviserade passningen i eftermiddags. Kul att hon lyckades charma brallorna även av familjen Bertoloni i Käglinge. Jag har bestämt mig för att det är det jag känner mig stoltast över i helgen, bullens charm!!! (Har jag dock aldrig tvivlat på, kul dock att den ena efter den andra faller till föga för Zoës charmattacker, trots bajs och allt...)

Skönhetsframgångarna var lite si och så då i Hässleholm. Omdömmet var följande:

Typ, storlek och helthetsintryck; Mycket god.
Önskar mer bredd i skalle, korrekt bett, tillräckliga vinklar fram och bak, plan rygg, önskar mer bredd i fronten. Bra päls, rör sig trångt bak.
Slät etta blev resultatet.

MEN TITTA på dessa fina bilder som jag fick via Susanne, tagna av Maja Malmqvist. Så glad jag blev för dem. Hon är ju HUR SÖT som helst, kan väl alla se, eller???



Trång bak, herregud hon är ju bred som en ladugårdsdörr, ser väl alla på denna bild... :-)



Stort grattis till dig Susanne med Ozzi som blev BIR, och till dig Helene med Cocos som fick sitt andra Cert. Fullständigt Aberlours rapport hittar ni på: http://blogg.aberlours.se/

Själv har jag då varit på dop på Österlen och haft mr London på besök ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0