Flipperkulan har tagit paus.


Fångade precis Zoës nya vila-ställning på bild. Blickstilla låg hon såhär en bra stund; öppna ögon, nosen ner medan frambenen, höger bakben lyft rakt ut/fram. Sen sänkte hon sakta bakbenet och stoppade in nosen än längre in, slöt ögonen och suckade. Trött är bara förnamnet...

Jag har tagit tag i lydnadsövningen på nytt. Dock inte hemma hos Susanne i tisdags Margareta. Vi fokuserade på vinet vi fått av dig då... hm... :-) I alla fall, jag tänkte (startade idag) gå till och från jobbet med Zoë ett tag framöver. Och då passa på att träna några pass rak linföring. Få Zoë att klara av att behålla kontakten under lite längre partier. I kombination med det har pallen plockats fram hemma. Snygga ingångar ska det filas på. Och parallellt med detta bygga platsliggningen varsamt, hitta/bestämma/lära in momentrutiner och slutligen få till apporten. SKAM den som ger sig!

Kommentarer
Postat av: Margareta

Jag hoppas att vinet var drickbart! Det gäller att prioritera så lydnadsträningen hinns nog också med.

Vi ses i Klippan så att jag får se din söta Zoë.

Kram,. Margareta

2011-02-25 @ 12:53:29
URL: http://www.ginnis.aberlours.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0